Persoane interesate

Despre mine

PIATRA NEAMT, DARMANESTI, Romania
MA NUMESC MURARU ALEXANDRA STELIANA SI AM 11 ANI

joi, 3 februarie 2011

Katy Perry

Russel Brand si Katy Perry sunt un cuplu perfect. Pe el l-am cunoscut cu cativa ani in urma cand mi-a luat un interviu si am devenit prietena cu Katy mai tarziu si mi se pare amuzant ca niciodata nu mi i-as fi inchipuit pe ei doi impreuna. Dar cand ea mi-a spus totul a capatat sens. A fost ceva de genul: “Desigur ca voi doi trebuie sa fiti impreuna, sunteti atat de amuzanti, faceti un cuplu perfect”. Chiar poti vedea ca amandoi se iubesc.
Cantareata vrea sa isi mai faca tatuaje: Am 13 in momentul de fata. O nota muzicala pe glezna, un craniu si un os deasupra ei, o rugaciune in sanskrita pe sold, “Freedom in Christ” scris in araba la incheietura mainii, 2 pistoale pe spate, stelute pe gat si inca cateva.
Este foarte apropiata de echipa ei, cu care pleaca in concerte: Nu ii vad ca un simplu anturaj. Cand esti cu aceleasi persoane – in special in turnee – situatia se schimba. Ei devin ca o familie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu